Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


onsdag 23 september 2015

Ljuskort

Godmorgon!
Ett rosa ljuskort så här på morgonkvisten. Höst och ljus, det hör liksom ihop, eller hur?

Ett enkelt kort, pappret från landstoken är så fint i sig själv så det behövs inte så mycket annat

Texten har jag skrivit ut från datorn

Använde den fina glittriga tejpen här också!

Baksidan

Ett väldigt roligt kort att göra!

Nu ska jag ge mig på tåget för att köpa födelsedagspresent till barnbarnet som fyller 11 på fredag! Det är så roligt, vet ni vad hon önskar? Promarkers! För en gångs skull visste jag precis vad det handlade om!

Må så gott! Stor Kramis!!!


5 kommentarer:

  1. Så himla fint ljuskort, ja det hör ju hösten till att tända en massa ljus och mysa. Häftigt utstansad hål för ljusen denna modell har inte jag gjort innan så då får man nog testa på.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja testa, det var riktigt skoj och enkelt att göra. Här hittar du beskrivning, http://skrotboken.blogspot.se/2010/10/ljuskort-for-valfritt-antal-varmeljus.html?m=1

      Radera
  2. Fint ljuskort, härligt mönsterpapper. Hoppas det gick bra att köpa present till barnbarnet. Ha det bra. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen ditt ljuskort, så fina färger.
    Kram & ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Urläckert ljuskort , snygga färger och detaljer på
    Kul med pennorna som present , hon har ju inte
    långt för proffshjälp. Trevlig Helg och kramar från Titti

    SvaraRadera